back to top
2025. február 5., szerda

heti érdekes

Friss cikkek  

Új dimenziók a webshop marketingben

Manapság nagyon divatos téma a webshopok marketing-menedzselése. Szinte már mindenhol lehet találni “hozzáértő” gurut, de vajon mindent úgy csinál-e a szakember, ahogy valóban szükséges? És honnan tudjuk, hogy ő számunkra az ideális együttműködő partner?

Ki kell, hogy ábrándítsunk, mert erre jól bevált recept nem létezik. Ellenben email marketingben a Prioris segítségedre lehet. Netán már vannak is listáid, csak eddig tömeges hírlevélküldésre használtad? Akkor tarts velünk, és használd ki ezt a lehetőséget! Szegmentálj, kategorizálj, kösd magadhoz a lojális vásárlókat! Mindezt hogyan? Megmutatjuk!

A lista szegmentálása

Adott egy óriási adatbázis, és akkor innen hogyan tovább? Nem fog eredményhez vezetni, ha a teljes listára totálban kiküldöd a hírlevelet a jövőben! Inkább szegmentálj! Hiszen más az üzeneted egy fiatal anyuka és megint más egy egyetemista fiú számára.

Hogyan kategorizálj az emailek között?

Hoztunk most néhány példát neked, hogyan formázhatod, alakíthatod és menedzselheted az adatbázisodat!

  • Akció esetén adj hírt róla azoknak, akik hasonló termékeket már vásároltak Tőled.
  • Az egyes ünnepekhez kapcsolódóan küldhetsz ki hírlevelet szegmentált listákra.
  • Célozd meg azokat is, akik ugyan regisztráltak, de a kosarukban felejtették a terméket.
  • Ha valaki nem fejezte be a vásárlást, és kilépett a fizetési oldalon, neki mindenképpen menjen majd egy email!

Alakíts ki törzsvásárlói rendszert!

Amikor valaki már visszatérő vásárlónak tekinthető, akkor neki jár a kedvezmény. Legegyszerűbb beváltható pontokkal jutalmazni, de ne felejtsd el tájékoztatni a beváltás feltételeiről. Emellett egy jól kialakított ajánlói rendszer is legalább ennyit nyom a latba.

Miben segíthet a Prioris?

Ha a Prioris email marketing szolgáltatását választod, akkor a listaépítéstől a kiküldésig és az automatizmusok kiválasztásáig mindent egy kézbe adhatsz. De nézzük kicsit részletesebben is, hogy ők például hogyan dolgoznak!

  • A felhasználók email címeit begyűjtve értékes tartalmakat lehet kiküldeni számukra. Ilyenkor intelligens felugró ablakokkal és különböző üzenetekkel látják el a potenciális vevőket annak érdekében, hogy minél hamarabb konvertáljanak. 
  • Kapcsolatépítési és bevételnövelési céllal is híranyagokat küldenek ki.
  • Az automatizmusok kialakítása úgy történik, hogy bizonyos felhasználók a viselkedésük alapján megkapják a további emaileket.

A fentieken túl a Piroris még sok egyéb területen is hasznodra lehet. Ők egy online marketingre szakosodott full service ügynökség. Márkaépítéssel és brandinggel éppúgy foglalkoznak, mint Google Ads hirdetéskezeléssel vagy a social media felületek hirdetéseinek menedzselésével. Érdemes nekik kiszervezni az online marketing tevékenységünket!

(X)

Kapcsolódó cikkek